Äntligen fredag ;D

Rätt skön dag. ;D
Försov mig lite, råkade dra mig lite länge i sängen så fick ta ett senare tåg men kom bara 10 min försent. Första lektionen var mediakunskap vi snackade typ bara om film och grejjer som vi typ ska ha prov på, på tisdag. Usch tråkigt.
Sen engelska då vi typ bara hade massa låtar som man gjort luckor i texten så skulle man lyssna och sätta in orden. Ganska kul faktiskt. :)
Sist var det Ljud, förberedde lite inför imorgon, kommer vara nervös vafan! Trots att jag inte ska göra något speciellt, ta bilder och anteckna lite. Det är ju Tobbe som ska intervjua. Hoppas detta går bra nu!
Önska oss Lycka till!

Sen drog jag till stan med Ida och Fridah ett tag sen så kom Sofie som jag faktiskt skulle gå på stan med, och då gick vi först på stan mitt i Linköping sen drog vi ut till Tornby. Nu har jag köpt födelsedagspresent till pappa och julklappar till pappa så nu har jag typ inte så mycket kvar att handla. Det känns skönt. :)
Sen har jag köpt en så gulliig klänning jag antagligen ska ha på julafton och så, asfiiin! <3
Ska lägga in bild på den sen tror jag, har ju fått låna hem systemkamera från skolan över helgen för att man ska kunna ta kort på Sonic Syndicate imorgon. :)
Men just nu laddar jag batteriet. Hihi.

Duschade för ett tag sen, så nu hoppas jag på att Victor kommer snart! Men det tror jag nog han gör! ;D<3
Men nu äre helg och jag ska njuta. Imorgon ska jag klippa mig förresten, skönt. :)
Hade bra alla! Hejdå. ;D

P.S Nu har jag bytt bakgrund igen, jag har svårt att bestämma mig. Men tycker det är snyggt på Linns och min blogg så kan ju ha såhär ett tag nu då. (A)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback