Egentligen är jag förbannad...

Ja jag är egentligen riktigt jävla arg och besviken. Besviken är jag på att bara 2 st fick intervjua Sonic Syndicate, trots att vi alla 4 stod utanför och väntade. Och självklart fick Tobbe och Sara göra det, medan jag och Robin åkt in helt i onödan.
Liksom allt var ju bestämt vår lärare hade sagt att vi var 4 pers, och Tobbe sa det i telefon också, men sen när vakten ska hämta oss säger han att han inte går med på 4 utan max 2 personer. Fyfan vad surt när vi hela tiden sagt FYRA PERSONER!
Så Robin och jag fick vänta där i en timma för hans buss och mitt tåg gick inte förrän 18.30 och klockan var typ 17.15 och jag skulle typ inte hunnit med tåget som gick 17.30 eftersom jag skulle träffa Sofie innan. Så vi stod därute och var riktigt arga och besvikna, frös som faen gjorde vi också. Liksom Robin och Tobbe lyssnar ju på dom, jag har bara hört några låtar. Så egentligen borde ingen gått in eller så borde det varit Tobbe och Robin. Allting blev ju så fel tycker jag. Och det började med att min lärare i ljud bad mig göra en artikel, men sen skulle Sara och jag göra den ihop men nu fick Sara göra den istället, som ska skickas in till Linköpingsposten. Kalla mig avundsjuk om ni vill för det är jag också men det är också så jävla fel. Ja, jag är lite sur. Men det tycker jag att jag har rätt att vara, både jag och Robin hade ju sett fram emot det här hela veckan.
Men jag orkar inte bry mig så mycket heller, visst vi ska klaga till vår lärare men mer än så lär det ju inte bli.

Det är så jävla tur att jag har Victor, honom kan man alltid snacka ut med. Och han gjorde mig på bra humör när jag träffde honom senare på kvällen. <3
Sov hos honom också, mysigt!

Aja nog om det, idag är det första advent. Jag har precis slagit in pappas present till tisdag då han fyller år. Och hans julklappar, ska slå in Victors julklappar sen också tror jag. :)
Ta det lite lugnt idag är vad jag ska göra. Städa lite smått på mitt rum.

Ha en trevlig första advent allihopa!

 
Det blev inget Sonic Syndicate för mig.

Kommentarer
Sandra

Jag tycker att folket som gick in gjorde jävligt fel, buddies lixom :( <3

2008-11-30 | 18:12:01
Sara

Sry att jag gick in.. tänkte typ inte... =S Men du kan göra artikeln om du vill antecknade typ inte så tänkte gå efter det tobbe fick på bandet eftersom han spelade in allt men gör det du istället... hinner typ endå inte i veckan.. =P <3

2008-11-30 | 19:41:28
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com
Sara

Aja det är upp till dig... Men det spelar väl inte så stor roll? eller så kan vi göra den tsms... Blää har dåligt samvete juh =/.

2008-11-30 | 20:16:55
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com
clara

jag på din sida bruden <3

2008-12-01 | 11:04:58
URL/Bloggadress: http://heiclara.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback