Bilder ;D

Nu kommer det nog endel bilder för här hos pappa har jag massor jag gjort i PS, även om alla kanske inte är så jättebra, haha men kul att se att även jag varit riktigt dålig! xD
Jag tycker själv jag börjat bli ganska duktig, men så har jag hållt på med PS rätt länge också och jag är helt självlärd!
Men här kommer iaf lite bilder ;D







Här hjälpte jag Sofie med hennes LP-omslag fast jag suddade och grejjade mer då så här är bara en "skiss" typ.




Dessa får va här så länge ;D
Kommer säkert fler undertiden jag är här hos pappa, haha :D
Men nu är jag trött, ska nog snart sova, haha SNAAARK!

Hejsvejs och Gonatt!



Kommentarer
Sofiia

maliiin ä duktig i PS så e de bara :D<33333

2008-09-04 | 11:19:31
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/
alexander

tja ni är snygga hur kan man bli så snygga som ni?(=

2008-09-16 | 19:39:19
ronja

Söt bild av dig!!

2012-04-21 | 19:10:38

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback