Bloggen :)

Nu har jag fixat och trixat lite på bloggen, ni kan ju lyssna på massor musik nu till höger på ipoden! :D
Fixat en större bloggkoll-ikon, så nu hoppas jag att ni prenumenar med bloggkoll på mig! Haha ^^
Sen längst ner under "länkar" så finns nu en statistik, hur många som besökt min blogg osv.
Bra va ? ;D

En ny profilbild var det dags för tyckte jag så där har ni den!

Och det som syns mest är väl att jag flyttat hela menyn till vänster, tyckte det såg bättre ut, vad tycker ni om det jag ändrat? Bättre eller sämre?

Förresten så är det förjävla skönt att vara ledig idag :)

Förutom att pappa ringde vid halv 9 och väckte mig, jävla gris!

Haha aja, uppdaterar senare, hejsvejs!




Kommentarer
sofiiaaa

allt du gör e fiiint :D<3333

2008-09-25 | 20:04:38
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/
Sara

Weiii Malin lyssnar på Takida <3<3<3<3<3

2008-09-26 | 19:08:04
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback