Första idrotten...

Första idrotten gick kanoners, det var till och med kul! Jag trodde dom typ skulle vara mycket hårdare men det var dom inte, vi fick typ träna kondititon och jag har kommit på att jag nog har ganska bra ändå (A) Kanske inte världsbäst men inte superdålig heller!
Men nu är ju idrotten 1 och en halv timma, förut hade man ju typ 50-65 minuter xD
Men men det verkar hittills helt okej!
Min mattelärare känner min pappa och min farfar, så hoppas man ligger bra till tack vare det (A) Förresten båda mina föräldrar har haft honom som lärare, haha :P
Dagen var helt okej, åkte hem till Mjölby för att vara lite med älskipälsk, jag kom hem vid typ 15.10 och han kom väl runt 15.30 nått sånt. Sen när han skulle hem och äta vid 17.00 skjutsade han mig till station för jag skulle med bussen 17.20 bussfärden går super tills vi kommer förbi en golfbana och jag börjar tänka mig en massa roliga personer spela golf, av mina kompisar liksom XD
Jag hade skitkul och tänkte massa på det där och säkert massa mer, och jag är HELT i min egna lilla värld, så tror du inte jag glömmer trycka på stopp när jag ska av -.- TYPISKT!
Så fick gå av på nästa istället, blev lite längre att gå men men, jag hade ju redan motionerat tillräckligt idag men det tyckte tydligen inte mitt huvud som fantiserade sig bort, haha jag är klantig. Hela dagen har jag varit trött och klumpig, antagligen för att jag somnade vid 1.00 och var tvungen att gå upp vid 5.25 för bussen går 6.45 till Linköping härifrån Motala.
Jag känner mig ganska trött nu så ska försöka lägga mig tidigt!
Nyss så duschade jag och vet inte vad jag ska göra nu, sitta här antar jag, haha kommer kanske nått mer inlägg senare annars blire nog imorgon!

Hejdå med er! ;D



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback