FREDAG! <3

Idag är fredag *lalalala* :D
Skolan var okej, men nu är jag lite trött.
Grejjar med bloggen, fixar lite ska nog fixa lite mer nytt i helgen! :) Det är därför ni ser att den andra menyn har bytt färg på texten till svart och flyttats upp lite för att de ska anpassa sig till nya headern jag tänkt fixa, jag har börjat men blir inte nöjd xD Och det vita som var runt headern har jag fått bort också, haha!
 Haha men det kommer nog en så småning om!
Nu ska jag nog grejja med en bild på Soffans öga i PS, snart kommer nog Victor så ska vi ner på stan ;D <3
Och han sover här ikväll! :D <3333333333333333333333

Men uppdaterar nog sen, hejsvejs! :)



Kommentarer
SAra¨

2008-09-26 | 19:06:03

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback