Hello :)

Idag gick jag till skolan, mådde faktiskt rätt okej hela dagen :)
Började 9.00 men vi fick va på länsmuséet och titta lite, sen var det svenska med Gusma, men hon ska tydligen till Täby tror jag hon sa?
För hennes dotter skulle ha barn men varit nära på att få missfall så hon ville ha något stöd och så, så Gusma åker redan idag, och imorgon SKULLE vi haft engelskaläxa men vi slipper nog den ;D
Haha, om hon inte förhör den nästa vecka -.-
Vi slutade iaf 11.45 så vi käkade lite snabbt, jättesalt korv! Sen drog vi till bussen och åkte till station, tåg tåget 12.30 och jag va hemma vid 13.00 :P

Min msn är förresten cp, någon som har samma problem?
Går inte logga in kommer bara upp massor felmeddelanden hela tiden!
Jävla skitmsn -.-


ASSUGEN på geisha är jag också!
MUUUMS så gott det vore med det nu!
Tror jag ska köpa lite man kan ha att gotta sig med i helgen ;D

Tror inte jag har så mycket mer att säga, grejjar nog som vanligt lite i PS sen. Ska försöka lägga in endel PS-bilder varje dag. Försöker iaf :)
Men kramhej ;D



Kommentarer
Elin

tror allas msn är sepe o har varit de sen igår typ...

2008-09-11 | 16:11:15
URL/Bloggadress: http://dendarelin.blogg.se/
Josefin

hejsna=) allt väl?

2008-09-12 | 12:12:07
URL/Bloggadress: http://sameoldstories.blogg.se/
Josefin

sv: jotack, det är prima :)

2008-09-12 | 13:31:37
URL/Bloggadress: http://sameoldstories.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback