JÄTTEKRÄFTAN!

Här kommer en bild på jättekräftan som Victor och jag fångade! ;D




Jag vet att det inte är så normalt att jämföra med en 50-öring, men ähh ;D

Fast jag tycker nog den ser större ut i verkligheten, men jämför med 50-öringen där!
Men den var verkligen enorm, den åts upp igår på kräftskivan men vet inte av vem men den personen var nog lycklig! Haha, och nu sitter jag här vid datorn med ett Mongo i knät :D Min katt Ella, haha vi kallar henne för Mongo men uttalar det "Mungy" ^^ För att hon är lite rolig :D

Funderar på att grejja lite i PS, men då behöver jag bilder! Någon som vill ha någon bild fixad i Photoshop? ;D
Säg till då :)

Hejsvejs ^^



Kommentarer
bitch

höhöh, ofta man jämför med en 50örong xD

2008-09-21 | 15:33:47
URL/Bloggadress: http://linneriksson.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback