Motala :)

Skolan idag var slapp, började klockan 10.00 slutade klockan 14.00 men missade tåget vid 14.30 för att bussen var sen, jävla utlänning som körde, SJÄLVKLART ?!!
Men sen var det bara att åka hem och packa, skulle ju till pappa i Motala, men vid 15.50 kom älskling till mig och så fick han en jättefin bildekal jag gjort i skolan (A) "BULTEN" stod det, haha :D
Han blev jätteglad! Med tanke på att han var sjuk så var det ju något att glädja sig åt :)
Men iaf, sen åkte vi från mig vid 16.05 till station, jag skulle med bussen vid 16.20 till Motala. Var väl här hemma runt 17.00 strax efter, vi plockade upp min dator som jag absolut inte klarar mig utan (A)
Men internet är lite dumt än så länge, händer att jag loggas ut och det blir som "hack" i internet, men får väl försöka fixa det, den här platsen på datorn är ju bara tillfällig.
Det är lite kallt här nere i källaren, men men, jag överlever även om jag inte skulle ha något emot att ha en Victorälsk här! <3
Imorgon ska jag med bussen 6.45 så får typ gå upp 05.20-05.30 nån gång där, jobbigt, men men jag överlever tar det ju lugnt på bussen. Men nu ska jag tala om för er vad som är svårast med att vara i Motala, det är att vara utan Victor <3 Jag vet att jag tjatar om honom rätt mycket men jag tycker verkligen om honom jag älskar honom och vi är ju så himla mycket när jag är i Mjölby, men i Motala blir det ju så dyrt med bensin och tåg och buss går ju inte så superofta. Skit, sen äre träligt att dra med sig massa kläder överallt.
Och usch det fick mig att tänka på.... 8O FUCKING IDROTT IMORGON! Hata :O
usch, första idrotten träligt värre och nu kom jag på att jag glömde mitt läkarintyg hos mamma men jag får väl ta med mig det nästa gång då.
Aja nu börjar jag bli lite trött, tröttare lär jag vara imorron, men men som sagt jag överlever nog förhoppningsvis!
Men nej nu är klockan 22.44 dags för Malin att leta rätt på tandborsten och gå och lägga sig. Massa filtar här nere också, haha!

Gonatt med er! ;D



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback