No school...

Ingen skola imorgon heller! :/
Fast jag måste erkänna att det är rätt skönt att sova ut och lägga sig tidigt och vara utvilad! Men akta er för på torsdag borde Malin komma tillbaks till Ljunkan med sin glädje, haha xD
Men min snälla mamma tyckte jag skulle vara hemma en dag till iaf, men på torsdag så är jag nog tbx! ;D
Men nu är klockan dags för att gå och lägga sig och läsa lite i Kim Novak, kanske titta lite på tv (A)
För någon nytta kan man ju göra när man inte är i skolan! Haha, åtminstone försöka.

Men men, nu vet ni läget! Haha, men jag uppdaterar mer imorgon! :)
Godnatt hejsvejs! ;D



Kommentarer
Sofiia

kryyaaa<333

2008-09-10 | 07:44:49
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback