Shoppingtur med Amanda! ;D <3

Skolan var helt okej idag tycker jag, på esteten gick vi runt och kolla på massa konstverk ;D
Haha, sen hade vi svenska och GUSMA hade fixat biljetter till nån teater på kvällstid så ingen sa ju att den ville gå då så hon skulle säga ifrån biljetterna :P
Hann inte äta i skolan för jag skulle dra med Clara, Sara och Sandra och deras tåg gick 12.30 och matkön var typ LÅÅÅÅÅNG!
Så jag köpte en bulle på pressbyrån och grejjer, Sandra åkte med bussen vid 12.35 så då gick jag till stan, gick runt där i min ensamhet för Amanda slutade förrän 13.30 men tillslut kom hon typ 13.45-50 och då gick vi in på McDonalds och åt lite ;D

Och just ja innan Amanda kom så kom en kille fram till mig bara: Ursäkta? Har du en cigg?
Jag: Naej
Han: Ingen?
Jag: Nee

Haha, det va lite kul XD
Och vi snackade sjukt mycket så vi va ju på Mcdonalds i nästan en timma tror jag :O
Hahhaha :D
Sen gick vi iaf, sen köpte jag lite kläder och så, kommer bilder senare tror jag. Typ i helgen.
Det var riktigt skojj att träffa Amanda igen, henne saknar man verkligen från klassen! <3

För övrigt är Victor på mönstring och en dag utan honom är till och med jobbigt :O
Jag förstår det inte ens själv, EN DAG?!
Varför börjar man sakna honom så mycket så fort? Och det är ju värre när jag vet att han typ är 30 mil ner i landet! :O Herregud vad jag längtar till imorgonkväll då jag får träffa honom igen! <3
Gudskeloov nu känns tiden som en evighet!
Men men, jag överlever nog jag vet att han kommit fram iaf tur det ;D Men oj oj vad jag saknar honom! <3333

Inatt är sista natten i Motala imorgon drar jag till Mjölby igen men ska till Motala om en vecka igen typ. Slutar tidigt imorron också 12.45 ;D

Men nu är jag trött jag ska gå uppp 05.25 bussen går ju 6.45 så bäst att sova nu medan man kan! :)
Hejsvejs!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback