Tisdag!

Bara 3 dagar till helg, WOHOO! :D <3
Förut hade vi strömavbrott i typ 1 timme, man blir ju helt nollställd, liksom vad ska man göra utan ström? XD
De skulle göra nån elservice i vår bofastighet eller nått sånt så därför var det strömavbrott, vi visste det ju innan. Men liksom vafan ska man göra när man inte ha nån el? Haha, men men jag överlevde :)

Nu är jag trött och sitter här och lyssnar lite på musik! ;D
Victor kommer väl snart eller senare, vet inte xD Haha <3
Ska nog grejja lite i PS nu tror jag, skicka bilder! :D Annars ska jag nog titta på tv, haha.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, har inte så mycket att berätta nu. Haah aja får väl räcka sålänge.

Hejsvejs! :)



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback