Torsdag! :D

IMORGON ÄRE FREDAAAAAG! *NANANANANANANANANANA* :D:D:D <333333333333333333333333333333

Idag började man skolan 09.00 med skolfoto, haha XD Jag blev inget bra. Sen så fick vi gå runt och kolla på konstverk på esteten. Efter det på svenskan tittade vi på film Hotell Rwanda tror jag den hette? Rätta mig om jag skrivit fel ni som vet xD
Den verkar faktiskt bra :)
Sen efter det var klockan 11.45 och då slutade vi *Weeeii* :D
Men vi hann inte äta för då skulle man inte hunnit med tåget, typ världens kööö till maten och den stod ju stilla också. Men men, Sara och jag gick till station och senare kom Clara och Sandra med bussen. Så tog vi tåget 12.30 sen väntade jag i mjölby i typ 30 min och sen tog jag bussen hit till Motala 13.20. Åt korv med bröd när jag kom hem, men senare när pappa kommer blir det pannkakor xD
Tills dess ska jag plugga engelska och mediakunskap och kanske baka lite muffins :)

Imorgon är det fredag, *överlycklig*. Och då har vi 3 lektioner sen slutar vi 12.45 :D
Sen blire Mjölby på kvällen och va med ÄLSSKKK! <333333333333333333
Han är bäst i hela vida världen! :D <3


Förresten så är jag trött nu, så jävla skönt med fredag imorgon så det finns inte! Uppdaterar kanske senare :)
Hejsvejs!



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback