Trött

Nu är jag väldigt trött, man blir trött av att vara förkyld har jag märkt. Men imorgon, då blir det ingen skola för mig :(
Tråkigt på ett sätt för det är faktiskt kul i skolan nu, men bättre att vara hemma om man inte mår bra ju.

Victor åkte precis hem, det är mys när han är här. Bäst va i somras när han typ sov här 4 nätter på raken ;D <3
Men helgerna är helt okej också, men saknar nog  redan "sommaren", men det var ju ingen riktig sommar iår precis. I typ 14 dagar var det väl varmt och soligt, inte mer. Jävla skitsommar, jag vill åka utomlands! :D

Men nu är jag faktiskt riktigt trött, ska nog typ lägga mig och kolla på tv eller nått, sen sova. Min lilla kisse ligger i sängen redan också, hoppas hon ligger kvar där inatt, då har jag ju något att gosa med när jag inte har Victor. Haha xD
Imorgon får vi se hur jag mår, antagligen blir det väl bara att ta det lugnt. Städa på mitt rum lite också kanske, får se.
Och fortfarande är jag RIKTIGT JÄVLA SUGEN på en digital systemkamera, fy fan rent ut sagt var gött det vore att ha en sån! Jag skulle ta kort jämt! Vill så gärna ha en! En bra också, har sett en som verkar helt okej, men jag fyller ju år om typ 3 månader så hoppas på en då, iaf bidrag till en. Men jag skulle bli överlycklig om jag fick en, skulle nog gråta så glad skulle jag bli, så glad blev jag när jag fick min moppe! Jag började tjuta inför alla då, haha.
Men vi får väl se hur det blir, jag vill iaf jättegärna ha en.

Lika trött är jag än, så nu äre strax läggdags för Malin. Men uppdaterar imorgon.
Hejdå med er ;D



Kommentarer
Ida

Krya på dig :)

2008-09-08 | 13:05:11
URL/Bloggadress: http://fittdjur.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback