Martina! :)

Det här inlägget skulle publicerats igår men eftersom det inte gick att ladda upp bilden kommer den nu istället. :)


Fotograf: Jag Modell: Martina

Ja, äntligen hade vi vår fotografering som jag längtat efter. Grymt coolt blev det tycker jag!
Tog vara lite på den förhoppningsvis sista snön nu, den håller ju på att smälta bort. Men jag har hört att det är på gång att komma mer och att det ska bli lite kallara igen? Men det vill vi ju inte eller hur? Så vi hoppas på att den här "värmen" håller i sig. 2 plusgrader vid 8 på kvällen tycker iallafall jag är varmt för att vara den här vintern. ;)

update: Vaknade imorse och det snöade och hade kommit snö under natten. Snön igår var definitivt inte den sista snön.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback