Nu är klockan 19.21

Fast igår hade den varit 18.21. Jag är fortfarande inne på vintertiden. Tar ju lite tid att komma in i den nya tiden. För mig känns det verkligen som om klockan är påväg att bli halv 7 inte halv 8!

Igår firades ju Victors mamma som jag sagt tidigare, och hon blev jätteglad för tavlan som hon fick av mig, Victor och Victors pappa. Det var nämligen som så att vi beställde en canvastavla med denna bild på Doris. :)


Jättefin blev den!

Förresten klippte jag ju mig igår, och jag är supernöjd med mitt hår nu!
Saknas bara lite slingor men de kommer i om ett par veckor eller så. ;D

Kommentarer
sandra

sv: jag viste inte riktigt vart jag skulle skriva men ah hehe. klart jag komemr ihåg dej o alla kort vi tog haha. och jag frågade några kompisar ( erica frida & emma) och dom ställde gärna upp så ja du kan ju bara höra av dej om det blir nått oså :)

2010-03-28 | 20:45:58
URL/Bloggadress: http://sandrapauliiina.blogg.se/
sandra

haha okej :P ja men det blir nog jätte bra :)

ja det spelar nog ingen roll, men kan ju va kul o ta de ute, men de kan ju du besätmma :)

2010-03-29 | 18:15:09
URL/Bloggadress: http://sandrapauliiina.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback