FLYTTGREJJER


Bilder: Ikea.se

Sitter här hemma hos Victor nu medan han duschar. Kollar för fullt på ikeas hemsida och hittar massor smått och gott! Hatthyllan och skohyllan gillar både Victor och jag så de kommer troligtvis flytta hem hos oss när vi får lägenheten. Skrivbordet blir troligen min lilla hörna också. Det databord jag har nu kommer att bli lite litet att ha sen, nu har jag liksom två skrivbord i mitt rum (det ena har jag bara datorn på och på det andra en himla massor papper, pärmar osv.). Så då kommer nog det där hörnskrivbordet bli perfekt! 

Men ingenting är ju handlat ännu så vi kanske hittar något ännu bättre. Vi får se helt enkelt man kan ju alltid hoppas på detta för det är fina grejjer! Längtar till september så det är helt galet nu. Senast 1 september får vi flytta in, så jag hoppas självklart på tidigare! :D

Kommentarer
Elin

Det är bra här med.

2011-07-14 | 20:21:31
URL/Bloggadress: http://elinkristensson.blogg.se/
Emeliié

Va kul med flyttsaker.. jag har också börjat titta.. men inte skrivit på för en lägenhet ännu.. så ligger lite lågt ;)

2011-07-20 | 21:55:40
URL/Bloggadress: http://choomper.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback