"Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet är till helt enkelt för att levas."

Idag är det dags igen!

Ska alldeles strax cykla till stationen och ta tåget till Linköping för att fotografera lite på Ikano igen. Denna gång är det dock inget särskilt jippo där, vad jag vet iallafall? Haha!

Ska bli skojjigt, annars idag har jag lite att förbereda inför morgondagen för då ska nämligen klassen till Kolmården med naturkunskapen, skojjgt! Så jag måste handla lite så jag kan göra lunch så jag klarar mig en hel dag. Sedan ska jag bränna skivor till Lisa och Ingrid med balbilderna på och sedan är det typ 100 saker till som jag måste göra, haha!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback