"A beauty is a woman you notice; a charmer is one who notices you."


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Amanda
Makeup: Linn
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/200 f/2,8 iso 100

Jobbelijobb!

Har hur mycket som helst som jag ska göra på tåget idag. Planera vad jag ska packa till Köping som jag åker till imorgon, måste kolla vilka kameragrejjer jag ska ta med och inte, likadant med kläder, vilka kläder ska man ha?! Ska även planera två möten jag har i studion idag, det ena med ett bröllopspar. Så skojj! Spännande! Och det här är sista bilden ni får med Amanda, hoppas vi kan köra en fotografering med henne när det är lite bättre väder! ;D

Kommentarer
jumiz hästblogg

Fin blogg! :D

2012-05-03 | 14:04:26
URL/Bloggadress: http://jumiz.blogg.se/
Beatrice Jakobsson (foto)

Wow vilken fin bild :)

2012-05-04 | 19:45:11
URL/Bloggadress: http://beattriicee.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback