Dagen börjar bra...not!


Fotograf: Malin (jag)
Modell: Matilda
Makeup: Cecilia
Utrustning: Canon EOS 7D + Tamron AF SP 28-75/2.8 XR Di
s 1/60 f/8 iso 100

Hej och hå!

Dagen började inte som jag tänkt mig. Ska ju som ni vet åka iväg idag och då hade jag tvättstugan på morgonen för att få kläder jag vill ha med rena. Stoppar i kläderna i första maskinen och trycker på start men ingenting händer... Kommer sedan på att jag glömt välja program så den startar yes! Lägger i kläder i den andra som inte startar trots att jag valt program och inget jag ser är fel. Luckan går inte upp så att jag kan få ut mina kläder, börjar ringa runt efter någon som kan hjälpa mig men ingen svarar. Dock lyckades jag till slut på något sätt få upp luckan och när jag återigen stängde så fungerade det?! Antagligen hade luckan hängt sig första gången... typiskt den dagen man är stressad!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback