Jag är lite småsur...

Ja det känns så jävla falskt när ni gör så. Jag orkar inte bry mig eller bli arg eller nått sånt, jag blir bara besviken för jag trodde faktiskt lite bättre om er. Men men ni gör som ni vill, men jag trodde faktiskt att jag var lite omtyckt av er iaf. Men icke sa nicke. Aja jag skiter i det.

Nyss käka jag lite frulle, och idag ska jag väl typ bara ta det lugnt. :)
Victor slutar inte skolan förrän idag, och vi ska kanske gå ut med Doris sen, mys!<3
Äntligen lov!

Funderar på att ändra designen på min blogg snart också, haft såhär ett tag nu. Får se vad jag får lust med! :)

Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, kanske ska grejja i ps sen. Då lägger jag upp bilderna här sen. :)
Men hejsvejs, hade bra ni som förtjänar det! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback