RadioSinus program; Wråål :)

Har precis sänt vårat radioprogram Wråål, det gick bra tror jag. Jag tycker det iaf. :)
Om ni vill lyssna på reprisen så går den ikväll klockan 18.00radiosinus, klicka här för att ta sig till deras hemsida och sedan klicka sig vidare till webbradion. :)

Efter skolan ska jag hem till farfar eftersom han fyller år idag. Grattis till honom! Men alla gäster kommer förrän vid 18.00 men jag ska plugga svenskaprov där så länge. Fast vid 18.00 ska jag fråga om jag kan få lyssna på programmet. (A)
Haha! Men det var faktiskt riktigt kul att sända. :)

Och bara för att påpeka att idag den 10e december händer det mycket. Jag har namnsdag, MALIN! Så säg grattis! ;D
Min farfar fyller år, jag sänder i radio. HAHA xD
Aja nu ska jag inte skriva mer. Uppdaterar senare eller imorgon. :)

Hejsvejs. :)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback