Söndag 28 december 2008 :)

Idag är det söndag och just nu sitter jag med slingor i håret som snart ska duschas ur. Hoppas de blir bra. :)
Sov hos Victor igår också, vi spelade monopol och jag blev arg för det gick så dåligt för mig och så himla bra för Victor. xD
Idag har jag bara tagit de lugnt, suttit lite vid datorn och så. La en ansiktsmask förut också som typ värmde hela ansiktet. Så fort man la på lite lite så blev det varmt där. Asskönt.:)
Sen så har jag mätt i mitt rum, ska antagligen möblera om så jag får mer plats och så. Så får hoppas att det kan ordnas.:)

Victor kommer när han har ätit och han äter typ nu. Så jag hinner väl precis komma ut ur duschen när han kommer. Jag tror att vi sover här inatt. Myspys!<3

Men nu innan jag ska duscha ur slingfärgen ur håret så ska jag ringa pappa och fråga om han vet något om när kameran kommer. (A)
Typ om han fått ett kolli-nummer så han kunnat spåra de. Hoppas! ;D

Här får ni bilden som jag fick i julklapp av Victor som jag tagit, den är så gullig tycker jag! (A)<3



Det var allt för mig just nu. :) Hejdå!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback