Host och attjoo!

Haha jag är så bra på att komma på överskrifter!
Men det är i princip så jag låter om du lägger till en klädnypa för näsan också förstås.
Jag hostar, nyser och har blivit mycket snorig i näsan. :( Det är jobbigt! Men jag tror jag är lite på bättringsvägen för hostan är inte så "aggressiv" som igår, igår kändes det som om jag hostade sönder lungorna. Men idag är det lite mildare, tack och lov. MEN, jag hostar inte mindre för det tyvärr. Usch på det!

Idag hade Dacke öppet hus så Victor var tvungen att gå till skolan till halv 9, så han sov inte här. Men inatt ska han nog det, trots att jag är förkyld, han är lite smått förkyld han med så det gör nog ingenting. :)

Grejjade nyss lite i PS så det kommer nog en bild snart! ;D
Ja idag blir det nog som de senaste dagarna, ta det lugnt och försöka bli frisk!

Men glöm inte Linns & Min blogg; http://justsofabulous.blogg.se/

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback