Måndag

Usch hejdå tråkiga måndag nu går jag och lägger mig!

Okej jag ska blogga först. :)
Har inte hunnit förrän nu.
Skolan började klockan 10.00, mediekommunikation. Anders Trygg vår lärare tyckte jag gjorde uppgiften om argumentation bäst!
Tjoho! ;D Lite smått pinit att han läste upp min för hela klassen, fast ändå inte. Lite kul också. :)
Sen hade vi Foto för andra gången fast nu fick vi ha kameror och fick fota vart vi ville i en timma men sjävlklart skulle jag till läkaren. Men det gick bra.
Jag gick med Linn till station där jag skulle möta Mami, vi snackade och hade allmänt skojj tycker jag.
Förresten glömde jag mitt busskort hemma eftersom jag bytt från höst/vårjacka till vinterjacka, så jag fick planka till Linköping och sen till skolan :$. Fast sen tog ju mamma med det till mig när hon mötte mig på station.

Men iaf, efter läkaren bjöd mamma på lite McDonalds. mums :)
Sen åkte jag hem med 15.30 tåget och vid station var Sara, Clara och alla. Och Sara hade min skolkatalog tjoho! Så nu ska jag ligga och kolla i den nu innan jag ska sova. Skojj!
Jag var med Victor nu på kvällen, mys!<3
Imorgon ska jag till pappa, men stannar bara där till onsdag så åker jag hit igen. Men det var allt just nu.
Hejdå! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback