Gonatt ;D

Jag tänkte bara säga gonatt nu, för älsk åkte för bara en liten liten stund sen och jag sitter här med tandborsten i munnen.
Imorgon äre som vanligt sovmorgon till 10.00 jag går upp 7.40 :)
Göttans!

Så nu ska jag bara borsta klart tänderna och lägga fram kläder till morgondagen och sen soooova ;D
Men utan älsk, det är så tomt utan honom så det finns inte!
Saknar honom direkt när han gått, älskar ju när han är här. Det finns ingen som är bättre än honom, INGEN! <3

Tur att vi träffas imorgon igen :)


Dagen i helhet var helt okej, grejjade massa i photoshop som var skojj ;D

Simmade med mamma, det gick bra. Var ute med Doris och älskling och det var skojjigt och mysigt!

Och jaa, jag bara älskar att umgås med Victor! <3


Men men, uppdaterar imorgon.
Hejsvejs med er!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback