Måndag ^^

Hejsan hoppsan idag äre måndag. Och min pappa har verkligen en tendens att ringa när jag är ledig eller har sovmorgon. Idag ringde han 2 minuter innan jag skulle gå upp, det var ju inte lite irriterande -.-
Haha men men, skolan idag var kul.
Första rörlig bild för mig, haha skitkul. Vi skulle filma och Sandra, Clara och jag lyckades få 2 st filmer riktigt bra! Haha. Vi fick gå in på livsmedel där de bakade för fullt och be om mjöl sen fick vi vara där inne och filma och grejja. Det var något
gryymt kul!

Jag tog 14.50-tåget hem, och när vi var mellan Sya och Mantorp hörde man något duns och sen som om det var grenar som tåget körde på. Lät som om vi kört på ett helt träd som vi nu åkte på. Har ingen aning om vad det var!
Nyfiken blir man ju iaf.
När jag kom hem så åt jag, sen blev jag något så grymt trött så jag halvsovit framför tvn i nästan 2 timmar nu.
Men nu är jag lite piggare iaf. Och för er som skrev till mig på msn då, jag glömde sätta på inte vid datorn sen somna jag nästan. Förlåt. Men de flesta av er kunde jag svara nu när jag kom till datorn igen. :)

Victoooor kommer senare <3
Och vet ni vad ? Nej såklart ni inte vet eller jo, några av er vet faktiskt. Aja skitsamma.
Haha, imorgon ska jag och Amanda på spökvandring på Ekenäs slott. Skojj skojj, vi kommer dö!
Min mamma och låtsaspappa ska också med. Men det ska bli skitkul!
Längesen man träffade Amanda nu också!<3  Så nu har jag precis laddat batteriet till kameran så jag kan ta lite kort imorgon. :)

Och imorgon på idrotten ska vi vara i simhallen, skojj skojj! ;D
Men vi tjejer lär ju komma försent till lektionen efteråt xD Haha.
Det här inlägget blev förresten mycket längre än vad det skulle vara. Men men, hade mycket att berätta.
Och just ja, bara så alla vet... JAG FYLLER ÅR OM 2 MÅNADER! :D

Hejsvejs med er! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback