Onsdag, halva lovet gånget.

Nu har halva lovet gått, alla redan liksom:O Tiden går för fort när den inte ska!
Var nyss och lämnade Soffan på station *snyft*. Tråkigt, hade velat haft henne mera här! Men men, så nu ska jag jobba med skolarbetet, homosexualitet. Kuuuul!!! Eller inte -.-

Och förresten igår var jag tvungen att ringa till en sån där försäkringsbolagnisse för pappa visste ju inte om kläder och sånt gått sönder så jag fick ringa dit och berätta. Och jag kan avslöja att det där 5-10 min långa samtalet gjorde mig 1500 kr rikare! Men pappa sa att jag skulle få pengarna för hjälmen också så sammanlagt 2200kr. Jag är glad för det :D
Snart har jag min systemkamera! ;D<3

Idag har Soffan och jag tagit massor kort också, askul!
Så det kommer nog upp en hel del här så småning om! ;D
Ikväll ska jag vara med älsk och troligtvis sover vi hos honom! <3
Men som sagt nu ska jag jobba med homosexualitet-arbetet. Suck, aja klarar nog det här.

Hej med er!

Kommentarer
Sofiiiaaa

BÖÖÖL måste göras om gullunge<33 hih kul me bilder :D<33333

2008-10-29 | 19:20:16
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback