Tisdag 28 oktober :)

Soffan och jag har segat oss hela dagen, haha xD
Allting tar typ evigheter idag. Men men, nyligen var vi ute och köpte lite godis. Mumma!

Igår kom Victor hit vid 21.20 och körde lite kort och Mariokart, haha skitkul.<3
Sen tog vi sånt där nytt läppglans på honom som Soffan köpte igår när vi va på stan, ni vet sånt där som kommer ut ur små hål som man ska få så mycket fylligare läppar av som gått mycket reklam för. Det sticks och läpparna typ domnar bort av det.
Haha så han bara;
- Asså det känns som om läpparna domnar bort, ska det verkligen kännas så?
Jag och Soffan: Aaa det är så på "alla" läppglans.
Hahaha askul, men sen frågade han vad vi gjort med det och massor, men sen berättade vi hur det egentligen var.

Han ska komma ikväll också så kör vi lite Mariokartturnering. Skojj ska det bli tycker jag! ;D
Soffan och jag har tagit kort också haha skitfina :D
Så de kommer antagligen komma upp här så småning om. När jag fixat dem i ps. :)

Men nu ska vi nog snart käka lite, sen får vi väl se vad vi hittar på. Uppdaterar mer imorgon.
Hej med er! :)


Det här läppglanset var det. Om ni inte förstod vilket jag menade innan. :)

Kommentarer
blondy

okej, det där läppglanset bara MÅSTE jag köpa isf!

2008-10-29 | 11:49:26

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback