Mjölby igen ^^

Kom hem från Motala för någon timma sedan. Nu är jag ganska trött kan jag faktiskt påstå, men SKÖÖÖNT med helg! <3
Och min soldat kommer ju hem idag, haha! :D
Han skulle komma vid 20.00 och skulle nog titta förbi här sedan nån gång trodde han iaf, HOPPAS! <3
Saknar honom massor nu, och vill ju visa honom vilka fina kläder jag köpte igår (A) Tihi :P

Skolan idag var helt okej, men jag HATAR GUSMA! Hon är dum i huvvet!
På station sen så mötte jag Sofie och Renate det var längesen man träffade dom så det var kul! Renate åkte tåg med mig till Mantorp också, men jag fortsatte ju till Mjölby sen skulle jag ta bussen därifrån till Motala, för den bussen stannar jättenära mitt hus.
Och på bussen kom det på några irriterande 10-12-åringar, de satte sig framför mig, som började prata ashögt! Och jag satt ju och läste Kim Novak badade aldrig i genesarets sjö men så när vi började närma oss Motala så sätter de på massa musik men jag fortsätter läsa klart dit jag skulle sen slutar jag för att jag ska kunna hålla reda på vart jag är och kunna trycka på stopp i tid.
Men så när jag slutar läsa så säger tjejen till de 2 killarna bara: "Hon läste faktiskt innan ni satte på musiken!"
Men de sa typ bara; aha.
Men så vände de sig om en stund senare och frågade: "Får vi spela musik?"
Jag: Jaja?
Han: Okej
Den andra killen: VA? Vad sa hon?
Han: Hon sa Jaja!
Men sen börjar tjejen klaga på att musiken är dålig och att han ska stänga av så tillslut gör han det då vänder de sig om igen bara: Nu kan du läsa igen!
Hahahahhaha det va faktiskt kul :P

Sen trycker jag på stopp när jag ska av sen innan jag går av så skriker dom: "Hejdå! Trevligt sällskap!"
Jävla småbarn XD
Men det var faktiskt lite kul, haha.
Aja nu saknar jag Victor typ SUPERMYCKET! <33333333 Hoppas verkligen han kommer sen!

Men men hejsvejs!  ;D



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback