SISTA DAGEN!

Ja, idag är det sista dagen på mitt sommarlov. Tråkigt, men jag ska försöka göra det bästa av dagen. :)
I lördags åkte Victor och jag in till Motala och klippte oss hos hans mamma. Blev nöjd! ;D
Hälsade på min pappa en sväng på vägen hem också. Och Victor väckte ju självklart Jenny, haha.
Igår var jag med Martina, vi kollade på film och spelade spel och bara umgicks! Det var skojjigt, kanske ska träffa henne en snabbis sen igen. Vi får väl se. :)



Imorgon börjar jag klockan 1 så man slipper ju iallafall gå upp då nedrans tidigt första dagen. :)
Schemat såg faktiskt ganska bra ut! ;D

Kommentarer
Linda-Pauline

sv; okej det låter kanon! måste dofta jag med!

2009-08-17 | 16:13:51
URL/Bloggadress: http://lindapauline1.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback