VEIDEC!

Här kommer några bilder från Veidec 2009. :)
Det är faktiskt en grejj jag är uppväxt med, enda sedan jag var liten har vi åkt på det. Pappa har nog varit vartenda år typ. Jag däremot har hoppat över ett och annat. Som nu till exempel hade jag nog inte varit på det sen 2007. Så det var roligt!
Men däremot så blev bilderna kassa på grund av ett högt staket som var precis framför banan så jag fick ingen sikt in eller vad man nu ska säga. Sen var ju massor fotografer där som kom ivägen. Ni ser väl själva. Det var synd, sen fick jag inte gå innanför staketet heller. Men men det var roligt ändå! :)


Där har vi en 240, och påtal om det har Victor sålt sin nu!


Här hade det inte kommit så mycket folk än. Men så är väl klockan typ halv 10 där också.





Fick ju se vad nya objektivet gick för nu också, och vad säger ni?
Jag tycker bilderna blev helt okej! Riktigt nöjd faktiskt! ;D

Kommentarer
Anonym

svar: jag har läst halv, lite mer kanske. och jag håller med dig helt och hållet :D



allt bra? :)



K R A M I S

2009-08-05 | 14:18:08
URL/Bloggadress: http://fridasfoto.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback