PURPLE AND BLUE!

Jaha ja, har inte varit särskilt aktiv de senaste dagarna jag vet. Har haft mycket omkring mig. Så jag kan börja från förra helgen då jag hade en liten tjejkväll med Amanda, Martina och Fridah! :D
De två essen Sara och Sofie kunde tyvärr inte komma, men men det kommer ju fler tillfällen för er! :)
Men det var iallafall skitkul, särskilt med tanke på att det typ var år och dag sedan jag träffade Amanda sist! Annars spelade vi WII, kollade på film, hade frågesport och några musiklekar! Tack för en rolig kväll tjejer. :)

I söndags åkte jag på julbord med släkten på pappas sida vilket var roligt. Riktigt god mat också så jag rullade i princip fram efteråt! Efter det åkte jag till pappa och var där till i onsdags och då blev jag även lite firad eftersom jag fyller år imorgon. Då fick jag:

- Ett par lurviga tofflor som är så himla bra då jag fryser så mycket om fötterna
- Ett kamerastativ
- 2 lampstativ till min blivande studio


Så imorgon antar jag att jag får nån lampa av mamma, haha.



Fotograf: Jag Modeller: Sara & Fridah 

Och det här är vad jag gjorde i torsdags, fotograferade dessa tjejer, Fridah och Sara! ;D
De var så duktiga så, här är en av alla bilder!
Och det här är också svaret på rubriken, Sara hade sminkningen att vara blå och Fridah att vara lila. Riktigt snyggt! ;D

Kommentarer
fridah

snyggt! <3

2009-12-05 | 17:24:34
jennifer

Fint :)

2009-12-06 | 12:27:44
URL/Bloggadress: http://justmejennifer.blogg.se/
Neha

Super fin bild:D

2009-12-08 | 19:01:07
URL/Bloggadress: http://nehaexponerar.blogg.se/
Martina

Det vart coolt ;D fint :) <3

2009-12-09 | 21:10:50

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback