SURPRISE!

Ja, det här höll jag på med lite i helgen!
Var så himla trött på det gamla, inte så jättestor förändring men alltid nått. Jag har främst gjort bloggen bredare så jag kan lägga ut större bilder! :)
Headern behövdes även förnyas!
Vad tycker ni om det nya?

Har ringt som en galning till elgiganten support och philips support hela morgonen, min tv jag fick för sissodär 3 veckor sedan fungerar inte som den ska. Den visar bild men det kommer inget ljud. Gissa om jag är besviken?
Så idag ska vi in till motala och lämna in den, om vi inte får en ny lämnar vi tillbaka den och köper en ny imorgon på netonnet!
Troligtvis är det fel på högtalarna sa hon på philips, så det är ju ren skit om en splirrans ny tv ska in på reparation, det går inte vi med på. :)

Annars åker jag till pappa idag igen, missade ju en vecka för ett litet tag sedan så tar igen det. Och imorgon är studion bokad för då ska jag fotografera lillasyster Jenny, ska bli roligt! :)
Ni kan få ett litet "försmak" på en bild på henne här!


Kommentarer
Martina

den blev jättefiin sidan! :D du är så duktig ^^

O skit att tv,n inte vill :O det är illa :P

o din syster är jättesöööt :D:D ska vi byta?? xD 1 mot 2?? :D <3

2009-12-09 | 21:06:19
mimmi

Snygga bilder Malin. Grattis i efterskott. Nalle mjauar också.

2009-12-11 | 10:25:46
emma

fin bild!

2009-12-20 | 00:16:43
URL/Bloggadress: http://awidescreendream.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback