8 februari :)

Nu var det ett tag sen jag bloggade igen, har inte haft något att skriva direkt. Jar har varit sjuk, men är mycket bättre nu. :)
Tack och lov, så imorgon blir det skola och ta igen så mycket jag kan.
I helgen har jag varit med älskling som vanligt.<3 Myspys! ;D
Längtar som tusan till nästa helg, då är det alla hjärtans dag! <3
Och så är det ju lov! :)

Idag så var jag ute med Doris och Victor och gick långpromiss. :)
Kameran åkte med, så det kommer väl någon bild sen säkert. Det var skojj men det var jobbigt att gå i den djupa snön mitt i skogen. Doris tappade sin tröja i skogen också, så den fick vi leta lite efter. Och vi hittade den, fast den var jättesnöig så vi tog inte på Doris den igen. :P
Nu ska jag ta de lite lugnt innan Victor kommer hit igen! ;D

Och jag kommer fasen inte på något att skriva mer nu så jag lägger av.
Här får ni en bild på Doris och hennes fina tröja som Victors mormor stickat åt henne. :)
Hejsvejs! ;D



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback