15/1-09 I SKOLAN

Nu sitter jag i skolan och har rast till kvart i för då har vi svenska. Sen lunch. :)
Sen har vi mediekommunikation med Anders Trygg. Sen slutar vi 14.15! Woho! 
Idag ska jag bara ta det lugnt tills Victor kommer vid 18-19.00 för då ska vi ut med Doris. ;D
Annars ska jag väl typ bara längta till imorgon för då är det fredag! Och just de jag ska nog kanske skriva lite på min filmanalys som ska vara inlämnad nästa onsdag. 

Och igår sov jag i en halvtimma innan Victor kom det var skönt:)
Men jag är trött idag, så det ska bli för jävla skönt med fredag imorgon! Men då slutar vi 15.00 vilket inte är så kul. 
Vi lekte med min kamera så där så man "skriver" med en lampa. Så det kommer väl bilder på det snart. Det var kul! 
Aja nu ska jag sluta skriva för jag har ändå inget vettigt att säga. 
Så hejsvejs! :)


Kommentarer
Sandra

Jag slutar klockan 4 idag :(

plus att det tar mig 1h bussresa att komma till skolan och hem, inte skoj!

2009-01-16 | 11:32:52
URL/Bloggadress: http://hexagon.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback