5 Januari 2009 :)

Ja snart är det skola och jag längtar inte. Tycker det är skönt att vara ledig!
Vi börjar på onsdag, men typ hela mjölby kommun har studiedag då så de börjar på torsdan, vilket är lite smått orättvist. Men vi kommer ju få våran studiedag någon annan gång när inte de är lediga och det är ju lite bra. :)

Strax efter Victor kom hit igår så åkte vi till honom igen. Vi körde Dart och jag vann 2 av 3 gånger vilket var kul eftersom jag typ aldrig kört Dart(A). Men så råkade jag sätta både en pil i deras vägg och i golvet (den satte sig inte i tavlan ordentligt så den trillade rätt ner i golvet). Haha men som tur var gjorde det ingenting. :)

Sen poppade vi popcorn och hade aromat på dem, vet ni hur gott det blir med aromat på? ;D
Mumma! Ni som inte testat det borde det!
Sedan kollade vi klart på Titanic som vi började titta på i lördags och käkade popcornen till. Mys mys!<3
Efter filmen så sov vi. :)

Och bara för att jag älskar Victor så himla väldans mycket så lägger jag upp en bild på honom och min katt!<3
Den är jättegullig tycker jag iaf!

Kommentarer
Sara

Sööt bild, avundsjuk på din kamera som ASET! <3

Min är skickad på lagning nu så sj har jag en liten mini digitalkamera just nu som är pappas... =/.

2009-01-05 | 18:19:43
URL/Bloggadress: http://sassa-sara92.blogspot.com
BLONDY

OMG!!!!

jag trodde han hade läderbrallor på sej!

men de va din sänggavel jag såg! :O

2009-01-07 | 19:54:21
URL/Bloggadress: http://helloblondy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback