GOTT NYTT ÅR! :D

Jag hade ett bra nyår som dessutom var mycket mysiiigt! :D<3
Ja som ni säkert räknat ut var jag med Victor, myspys!

Först kom det en massa gäster hit och jag fick vara lite barnvakt då och då åt Felicia och Ronja. Vi käkade och så, sen kom Victor vid strax före 21.00. Barnen  och deras föräldrar åkte hem ungefär när Victor kom, och Victor och jag var med och spelade "Med andra ord" med de som var kvar. Skojj skojj!
Victor och jag var i olika lag och mitt lag vann!(A)

Och då var klockan runt halv 12, och då började vi dra oss till Victor. Hos Victor tog vi det mest lugnt och bara hade det mysigt typ. :)
Idag gick vi inte upp förrän typ 13.00 och då käkade vi lite frukost och sen tog det lite lugnt. Sen gick vi ut med Doris, och det var mycket kallt ute idag! Vid 17.00 åkte jag hem och åt och duschade och nu sitter jag här och laddar in bilder från de senaste dagarna! ;D
Så här får ni också se några bilder. :)


 
Tänk att till och med Mjölby kan se så mysigt ut? ;D







Varm chocolate, mumma!

Än så länge "känner" jag inte min kamera tillräckligt, jag kan den inte helt och hållet och det är ju fullkomligt normalt med nya saker så därför är de här mest test på funktioner o.s.v. Men jag blev ändå ganska nöjd! :)

Jag har inget mer att säga, mer än att jag hoppas alla andra haft ett lika bra nyår som jag! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback