Mitt i veckan :)

Yeees, bara torsdag och fredag kvar. Sen är det heeeeelg!;D

Imorgon slutar jag vid 14.00 och då ska jag på stan med Sofie en snabbis.
Sen åker jag till mamma igen och stannar där ett tag. Min lilla kisse Tintin ligger tydligen och surar i min säng hela dagarna och väntar på att jag ska komma hem. Det sa mamma iallafall förut när jag pratade med henne i telefon. Tihi, mysig katt jag har! :)
Fast när jag väl kommer hem så kommer hon sura för att jag varit borta, och då kommer inte vara hos mig -.-

Men iallafall, och så kommer Victor också! ;D Så ska vi nog gå ut med Doris, skojj skojj! :)

Fredag får vi sluta vid 11.00, för att vår lärare åker bort imorgon, och då får vi 2 inställda lektioner (De 2 sista).
Fast vi har fått en uppgift vi ska göra, kolla på ett skyltfönster och granska det, skissa av det och så. Men det ska jag nog göra när jag är på stan med Sofie imorgon. :)

Förresten så hade jag ju förhör på Televisionens Historia i måndags, och jag fick MVG med alla rätt! ;D
Och jag trodde inte jag skulle få det, men det blev jag mycket glad över! Även på Filmanalysen på Ondskans Ansikte fick jag MVG. Mycket glad för det:D 

För övrigt så var jag lite med Victor idag, han är ju genomförkyld, stackarn<3
Men han var bättre idag, så det är bra! :)
Nu har jag inte mycket mer att skriva, men här får ni en bild på världens bästa tjej Martina och mig! ;D


Den är ganska gammal, men fy fan vad jag saknar att ha henne i min klass och överhuvudtaget!<3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback