GÖTEBORG!

Ja imorgon bär det av mot Götet. Ska bli skojj! ;D
Imorgon blir det nog Liseberg, fast vi har inte riktigt bestämt ordning på allt vi ska göra än.
Men det vi ska göra är:

- Gå på Liseberg
- Gå på Universéum
- Gå på stan
- Gå på Ullared

Sen får vi väl se vad vi hittar på. Kommer nog inte blogga så mycket om jag inte lyckas mobilblogga såklart. (A)
Kommer hem senast onsdag. Men sedan på torsdag bär det av mot Köping. Ska också bli skojj. Men nu koncentrerar jag mig mest på Gotenburg, vi ska campa. Haha mys! ;D

Aa det var väl typ det jag skulle säga, Hejsvejs!
Hade bra allihopa för de ska jag ha!
Fast jag saknar Victor alla redan och han åkte typ härifrån för 2 timmar sedan.<33 Gu vad hemskt att inte träffa honom på flera dagar nu. Vi träffas varje dag och nu tar det bara stopp. För mig är det iallafall hemskt!
Aja som sagt, hejdå! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback