HUNDVAKT

Här kommer lite bilder sen jag var hundvakt! :)


Här var man trött efter promenaden hem till Victor. Det här är då Bamse/Korven. :)


Mimmi. :)


Doris :)


Daisy :)


Mimmi. :)


Och såhär såg det ut när vi åkte hem, lilla Daisy tittar fram. Fast Mimmi tittade också upp först men jag hann inte få fram kameran innan hon gick ner igen. Vi var tvungna att åka bil hem för att på vägen till Victor så la sig Korven(Bamse) mitt på vägen och vägrade gå, han blev så trött så då sa vi att vi tar bilen hem. :)

Och om ni undrar vad det är för raser så är det såhär:
Doris= Dansk-Svensk gårdshund
Mimmi = Papillon
Daisy = Blandning mellan papillon och chiuaua (Mimmi är hennes mamma men hon har en chiuaua till pappa)
Korven = Jag kommer aldrig ihåg vad han är, han är någon blandras om jag inte minns fel.

Kommentarer
Sofiaaaa

ÅHH KORVIIIISCCHHHH<3333333 HAHAHAXD

2009-07-06 | 20:28:11
URL/Bloggadress: http://banankola.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback