JAG HAR VÄRLDENS GULLIGASTE POJKVÄN!<3

Ja det måste jag bara ha!
Imorse när vi vaknade så gick han upp och sa att jag var tvungen att ligga kvar. (Vi sov hos honom)
Jaha tänkte jag, sen tänkte jag inte mer på det. Var ju så nyvaken.
Sedan efter en stund kommer han ner med frukost på sängen och ett tänt ljus och grejjer. Och på brickan låg även ett litet paket! :D
För de närmsta veckorna har jag nämligen tjatat om att jag velat ha 2 parfymer från Kicks som var på halva priset. Och då hade han köpt en av dem, den andra hade tagit slut så han hade inte så mycket att välja på! Men det var nog den jag ville ha mest som jag fick!
Så tack snälla underbara älskling!<3

Nu undrar ni säkert vilken parfym det är och det är den här! ;D



Marc O'Polo Woman!

Den luktar så himla gott! ;D
Så tack igen sötnos, jag älskar dig!<3

Kommentarer
Sara

Nej vad sött ! :)

2009-07-08 | 21:56:42
URL/Bloggadress: http://sarabrehmer.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback