OH LALA! :D

Vart tog det fina vädret vägen? Var fint imorse. Var tillochmed ute och sprang en stund i det. Men nu? Nu är det bara moln moln och moln. Ser ut att bli regn när som helst, fast nu när jag tittar efter har det visst redan kommit ett par droppar på marken. Jag vill ha fiint väder! Som det var ett tag! Hoppas på att det kommer snart igen! :)
Från och med imorgon ska jag vara hundvakt åt lilla söta Doris också, för inatt åker Victor föräldrar till Mallorca och Victor jobbar ju så då ska jag ta hand om henne! Ska faktiskt bli roligt! ;D

Har inget mer att berätta vad jag kan komma så, här kommer ett par bilder! :)


Fixade denna till Ramona. :)


(Klickbar)
Och så självklart min kära kusin! ;D

Det var allt jag hade att komma mer för tillfället, hejdå! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback