NY MOBIL! =)

Bara för en liten stund sedan var Victor och jag på Ica(posten) och hämtade ut ett litet paket till mig. Och där i låg min nya mobil. Eftersom mitt abbonnemang går ut på söndag så var det dags för en ny. Egentligen hade jag ju tänkt låsa upp den jag har(den är låst till 3) men efter jag snackat med en snubbe nere på affären där min pappa köpt telefonen så ångrade jag mig. Han berättade att det är väldigt krångligt att byta ifrån 3 eftersom de har så mycket "extrafunktioner" så som, 3mail, 3messenger osv. Det gör att när man byter operatör så måste man ställa in alla funktioner så som sms,mms, internet, manuellt och det var risk att det kunde krångla och inte fungera alls. Så då tänkte jag att det blir lättare att köpa ny. En Sony Ericsson G502. :)


Än så länge har jag inte hunnit pilla med den så mycket. Men den verkar helt okej!
Den har i princip alla funktioner som min gamla förutom alla 3:s extratjänster då. Så nu har jag Halebop och nytt nummer. Får gratis sms till 30 september också. :) Så det är niiice!
Men jag kommer ju inte börja använda den här förrän söndag-måndag!
Så den här blir säkert bra, måste bara köpa minneskort till den sedan när jag får pengar! ;D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback