HELG IGEN! :D

Ja nu var det helg igen och jag har inte bloggat på ett tag. Har inte haft något direkt att skriva.
Men jag kan ju berätta lite kort vad jag gjort ändå. :)
I onsdags hade jag utvecklingssamtal och det gick mycket bra. :)
Åkte hem till mamma efter skolan, Victor hämtade mig på station den snälla gubben min<3
Först åkte vi hem till mig och lämnade min tunga väska. Sen hem till honom för att han skulle äta, och då somnade jag hos honom, var så himla trött. Sen gick vi ut med Doris och det var mys i det fina vädret.:) Åkte hem till mig igen sen, och då somnade jag när han spelade tv-spel och jag kollade på. Så jag var väldigt trött då. Asskönt att jag var ledig på torsdan så jag fick sova ut då!
Så på torsdagen tog jag det bara lugnt tills vid 3-hugget då gick jag upp till Victors praktik och väntade på att han skulle sluta. :) Då åkte vi hem till honom och så gick vi ut med Doris som varje torsdag sen åkte vi hem hit och kollade på Sveriges värsta bilförare.
Igår var det jobbigt att pallra sig upp till skolan, men dagen gick ganska fort. Fick sluta tidigare från estetisk verksamhet för att vi var och kollade på utställningar.
Annars var jag bara med Victor på kvällen, vi mös och kollade på film. :) Först gick vi till Netto för Victor skulle panta burkar och då träffade jag en gammal lärare, hade honom i träslöjd i 7an eller nått. Och så känner pappa honom. :)
Sen gick vi till Hemköp för att köpa godis, för där har de ju geisha och det har inte Netto. Så hade jag 40 kr med mig och då gick det på 39.50kr Passade in ganska bra, men så sa hon att vi skulle hämta en godis till så det blev jämnt. Haha klockrent! :)

Förresten så hade min bilder kommit i onsdags och de är jättefina! :) Men däremot det andra jag beställt har inte kommit än tyvärr. Men det kommer väl så småning om hoppas jag. Fast från det ena har vi inte ens fått en ordersbekräftelse. Skitskumt. Om vi inte får det den kommande veckan får man nog ringa till dem eller nått.
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vill ju ut i fina vädret. Men Victors mamma fyllde år i torsdags så de ska fira henne idag så Victor kan nog inte förrän senare. Men men kanske hittar på något! :) Kanske grejja lite i ps?
Ska försöka hitta på nått nu iallafall. Hejsvejs! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback