HELG!<3

Äntligen helg, fast igår kändes ju som måndag bara för man varit ledig på torsdan. Så det kändes skönt att veta att det var helg nu! :D
På estetiskt verksamhet igår fick vi gå på ung företagsmässa. Lite intressant faktiskt. :)
Fick sluta tidigare och det var skönt!
På vägen hem från stationen igår mötte jag en klasskompis jag inte träffat sen vi slutade 9an och det var kul. Hans röst hade förändras jättemycket och han hade blivit mycket längre så man kände knappt igen honom. Så jag snackade lite med honom. Sen så mötte jag mamma som skulle ta tåget och jobba, sen så mötte jag en lärare jag hade i lågstadiet. :O
Sjukt, hon tittade mycket på mig så jag tror hon kände igen mig men inte kunde sätta pricken på vartifrån. Liksom man har ju förändrats ganska mycket från lågstadiet liksom. Haha :P
Sen på kvällen var jag bara med älsk och mysade!<3

Nu har jag precis ätit, mums! Idag har jag valt ut lite bilder som ska bli framkallade. Så vi ska nog skicka in dem sen. :)
Och så lite mer grejjer ska vi skicka efter tror jag(A)
Vad säger jag inte. :)

Om Martina inte tar allt för lång tid på sig att äta så ska jag nog va med henne snart, annars är jag med henne imorgon tror jag!;D
Men det var nog allt för mig just nu, bloggar imorgon igen tror jag. :)

Ha en bra helg allihopa!:D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback