Möblerat om :)

Och som jag berättat om, har jag möblerat om på mitt rum, såhär får ni för- och efterbild.:)
Glömde också säga i inlägget innan att vi fick reda på vad vi fick på några noveller vi skrev förra måndan typ. Jag fick VG. :)
Så det är jag nöjd med, fast ändå vill jag ha bättre. I 9an fick jag oftast MVG på mina noveller jag skrev. Men så hade jag mycket bättre lärare då också som jag tyckte bättre om! Men men, som sagt, VG duger. :)

FÖRE ommöblering

(Stökigt jag vet, det står rengöringsflaskor och allt ligger ju typ på sängen, men solfjädern satt precis bredvid Avril-affischen annars såg det i princip ut såhär innan, men kom på så sent att jag skulle ta kort xD)

EFTER ommöblering

(Tvn kommer inte stå där sen, ska skaffa platttv som ska sitta framför sängen så jag kan få tillbaka min stora bästa spegel! Annars ska nog ingen annan särskilt förändring göras. :P)

Nu ser ni ju inte hela rummet, men endel, jag trivs väldigt bra i den nya möbleringen. :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback