Söndag :(

Söndagar är tråkiga!
Förresten så var jag aldrig med Martina igår, det blev så sent sen skulle Victor komma hit så vi sa att vi skulle ta det idag istället. :)
men Martina skulle typ kommit för en halvtimma sen, och hon åker till sin mamma igen vid 18.00 så vi har ju inte hela dagen på oss men men ;D
Vi får väl se hur det blir.
Jag har precis fixat en bild på henne jag ska lägga in strax. För övrigt var jag med Victor igår som vanligt! Vi hade det myspys och spelade kort, tv-spel och kollade film!<3

Och igår beställde jag 88 bilder på framkallning och en almanacka, och så lite små grejjer jag vill ha! :)
Så nu kommer jag bara gå och vänta på dem i veckan(A)
Så frågan är ju om man ska åka till pappa redan imorgon så jag kan va här på onsdag då sakerna antagligen kommer? Hmm, måste funderas på. För då måste jag ringa pappa redan ikväll så han sätter på värmen i mitt rum. Eftersom jag är där så sällan så har de ju inte full värme på hela tiden. Jag tror nog jag ska det. Då måste jag packa ikväll också, imorgon är sista dagen vi slutar sent också! Woho!;D
Så efter den här måndagen kommer vi sluta 14.30 :)

Aja men nu ska jag bara lägga in bilden i ett nytt inlägg(A)
Sen ska jag göra något annat. Typ gå ut och gå eller nått, är jättesprallig i benen. xD
Hejsvejs! :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback