SVAR TILL KOMMENTAR!

Om inlägget jag skrev igår. 
Läste precis en kommentar från en som inte har någonting med vår filminspelning att göra. Att jag har skrivit "en hel novell" om tjafset. Och att jag kan säga det till personen irl istället. Jag har pratat med personen irl, men jag fick inget direkt svar på varför hon ändrat sig. Hon som ändrade sig hade också skrivit om det här på sin blogg, är det mer okej då eller? Istället för att prata med oss irl och säga att hon inte vill va med längre? 
Och vissa kanske behöver skriva av sig när man blir arg? Tänkt på det? 
Jag är sådan att jag vill skriva av mig om jag vill bli arg, det har ni märkt tidigare och det är så det är. Vad är en blogg till om inte skriva sitt liv och om vad som händer och liknande saker? Jag använder min blogg till att skriva av mig, visa mina bilder och sådana saker. Vill bara klargöra det för alla.




Kommentarer
sandra

nu gör du det igen, så patetiskt malin

2009-03-26 | 12:20:14
Sara

Men guud Sandra, Hon skriver väl vafan hon vill på sin blogg och det kan du väl skita i om det nu är så? Herregud Malin skriver vad hon känner om saker, det gjör ju du med? Desutom brukar du inte göra så mycket annat än att klaga så...

Låt folk skriva vafan dom vill !!! =S

2009-03-26 | 15:28:28
URL/Bloggadress: http://sarabrehmer.blogg.se/
Linn

omg!

OM SANDRA STÖR SEJ SÅ JÄVLA MYCKET PÅ DET DU SKRIVER SÅ SKA HON FAN I MEJ INTE SITTA O KOLLA IGENOM BLOGGEN!!!!!!!!!

det är ett fritt land för helvete!

Du skriver vad du vill om vem du vill, malin!

Skit i fittorna

älskarey<3

2009-03-26 | 16:11:11
URL/Bloggadress: http://helloblondy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback