AT SCHOOL

Ja, här sitter jag i skolan och gör i princip ingenting. Har försökt gjort klart lite grejjer till en tidning vi håller på med. Men nu väntar jag mest på att tiden ska gå så man kan göra något. Efter skolan ska jag en sväng på stan och köpa ett UV-filter till min kamera. Skulle köpt det i lördags men det var slut på ikano så får dra till stan och köpa det där. =) 
Så jag hoppas det fungerar bra. Sen ska jag till pappa också, skojj skojj! ;D
Förutom att jag inte får träffa Victor på 2 dagar, och ja vi träffas varje dag. Därför vänjer man sig vid det och då känns ju två dagar som 2 veckor. Fast då blir det ju desto mysigare att träffas igen på onsdag!<3

Hans mamma klippte mig igår också, skönt att bli av med allt slitet så jag är kanonnöjd! Visst det känns lite kort nu i början, men det är ju att jag är ovan, men hon tog ändå inte så mycket. Men det blev nice tycker jag. =)

Nu fick jag sms av mamma också, vi fick sommarstugan! :D
Så otroligt mysigt, visst det är utedass och skit men vafan, asmysigt. Där kan jag ha min kära studsmatta och jag vill och en hängmatta, oj vad jag fantiserar! Men lite småmysigt är det faktiskt! 

Men nu tycker jag att tiden kan gå, vill bara hem. -.- 
Trots allt det roliga jag skrivit om är det bara en allmän skitdag för mig! 

Hejdå. =)

Kommentarer
Lovisa

(Y)

2009-05-26 | 16:43:15

Vad har du på hjärtat?

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Det jag har att säga är:

Trackback